Ouderportaal Parnassys en schoolapp

Ouderportaal Parnassys

Op onze school werken leerkrachten met Parnassys. Dit is ons administratieprogramma. Parnassys is een totaalpakket, alle belangrijke zaken worden binnen Parnassys vastgelegd. U kunt daarbij denken aan de persoonsgegevens, maar ook aan absenties. In dit programma worden ook alle toetsgegevens van bijvoorbeeld de citotoetsen verwerkt.

Het ouderportaal vormt een onderdeel van ParnasSys. Ouders kunnen met een eigen wachtwoord inloggen. U krijgt zo de mogelijkheid om van alles in te zien over uw kind.

U kunt gebruik maken van het ouderportaal als u een gebruikersnaam en een wachtwoord via Parnassys heeft gekregen.  Deze worden aan de ouders en/of wettelijke verzorgers van het kind verstrekt. Dit gebeurt via de administratie van de Bernadetteschool. Onze tip is om het wachtwoord aan te passen.
U kunt dat regelen onder de knop “account”. Als u de inloggegevens onverhoopt kwijtraakt, kunt u deze opnieuw aanvragen via ons mailadres.
Uiteraard blijft direct menselijk contact tussen ouders en school wenselijk en onmisbaar.

U logt in door op de link hieronder te klikken. Daarna vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in.

Ouderportaal Parnassys

Social Schools

We gebruiken de schoolapp Social Schools. Zoveel mogelijk informatie verloopt via deze app. Zo kunt u via de app uw kind ziekmelden, verlof aanvragen en de leerkracht(en) van uw kind(eren) een bericht sturen. Als uw kind 4 jaar wordt krijgt u een uitnodiging via Social Schools.

Via onderstaande link komt u bij de schoolapp:

Social Schools